پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرندگان خشمگین 2.0.2.1
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 232
نویسنده : IM2-8

Angry Birds 2.0.2.1 PC Game - دانلود Angry Birds پرندگان عصبانی جدید

نسخه جدید بازی Angry Birds این روز ها کمتر کسی پیدا می شود که انگری بردز بازی نکرده باشد. بازی پرندگان عصبانی به واقع بهترین بازی Arcade / اکشن/پازل برای کامپیوتر است که با سادگی تمام توانسته است بسیاری از بازی خور ها را به خود جذب کند و باعث اعتیاد شدید در بین آنها شود. Angry Birds دارای یک نسخه معمولی و 2 نسخه با نام های Angry Birds Seasons و Angry Birds Rio است. سایت دانلود رایگان بازی Angry Birds نسخه 2.0.2.1 که جدیدترین نسخه از ورژن معمولی آن است را برای شما به اشتراک می گذارد. امیدواریم با دانلود Angry Birds و گذراندن لحظات دلنشین از سایت ما لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

  • سیستم عامل: حد اقل XP SP2
  • حد اقل حافظه مورد نیاز : 512MB
  • حد اقل پرازنده : 1 GHz
  • کارت گرافیک با شتابدهنده : OpenGL 1.3 یا بالاتر

دانلود دانلود رایگان Angry Birds نسخه v2.0.2.1 (حجم : 39.77 مگابایت

رمز عبور:www.fdl.ir



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



دانلود رایگان پرندگان خشمگین فصلها 2.1.0
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 211
نویسنده : IM2-8

Angry Birds Seasons 2.1.0 PC Game - دانلود angry birds پرندگان خشمگین کریسمس 2012

بازی angry birds (به فارسی: پرندگان عصبانی) محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی و توسط Chillingo منتشر شد. چندی پیش بود که نسخه 2.1.0 این بازی کامپیوتر توسط سایت دانلود رایگان برای دانلود در اختیار شما طرفداران fdl قرار گرفت. هم اکنون بازی Angry Birds 2012 نسخه 2.1.0 مخصوص کریسمس 2012 شامل تمام قسمت های پرندگان عصبانی Seasons به اضافه کریسمس 2012 است که امیدواریم هدیه ای به دوستان و هموطنان اقلیت مذهبی ما باشد.

سایت دانلود رایگان بازی angry birds را به صورت کرک شده در اختیار شما قرار می دهد. کافی است این بازی را دانلود کنید. فایل کرک شده را بعد از نصب جایگزین فایل اصلی کنید و در بخش وارد کردن key هر عددی که دلتان خواست وارد کنید و به صورت نامحدود مراحل را بازی کنید. امیدواریم از دانلود Angry Birds Seasons از بخش بازی "دانلود رایگان" لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان Angry Birds Seasons 2.1.0 (حجم : 48.94 مگابایت)
رمز عبور:www.fdl.ir

تصاویر بازی:

 

 

 

پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



دانلود رایگان پرندگان عصبانی در فضا
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 267
نویسنده : IM2-8

Angry Birds Space 1.0.0 PC Game - دانلود بازی پرندگان عصبانی در فضا

بازی Angry Birds Space آمد. بله پرندگان عصبانی در فضا هستند و حال و هوای فضایی به خود گرفته اند و دیگر از جو زمین اثری نیست و علم فیزیک زاویه دیگری به خود می گیرد. تعقیب خوک ها توسط پرندگان عصبانی هنوز ادامه دارد. بعد از اینکه پرندگان در حال تعقیب خوک غول پیکر بودند او در چاله ای افتاد و به کهکشان جدیدی راه پیدا کرد.

کهکشانی که توسط خوک ها احاطه شده و تخم پرندگان هنوز در اسارت خوک های بدجنس است. خوشبختانه پرندگان عصبانی دارای قدرت فضایی در کهکشان جدید شده اند و این باعث به وجود آمدن ماجراهای جدیدی در بازی شده است. تصور بازی در گرانش 0 باید بازی بسیار هیجان انگیزی را ایجاد کند. امیدواریم پرندگان عصبانی در فضا را دانلود کنید و از دانلود بازی لذت ببرید.

مشخصات Angry Birds Space

  • 60 مرحله کهکشانی جدید
  • بروز رسانی های منظم و رایگان
  • معرفی پرندگان عصبانی جدید
  • پرنده ابرقدرت جدید که نشان انگری بردز در فضا است.
  • ماجراجویی در فضایی با جاذبه صفر
  • شوت های ترفند آمیز با استفاده از جو محیط سیاره
  • دارای چندین مرحله جایزه ای مخفی
  • دارای بک گراندهای فضایی بسیار جالب و با کیفیت

 دانلود رایگان پرندگان عصبانی در فضا

رمز عبور:www.fdl.ir

تصاویر بازی:

 

 

 

Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



دانلود بازی هیجانی chicken invaders 4 ultimate
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 216
نویسنده : IM2-8

دانلود بازی جذاب Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette 2011

 

Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم: اینبار حمله تمام املتی! است.

 بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار ماجرایی می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفی دارد  نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.
در این بازی جذاب که قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد و امکان بازی تحت شبکه را نیز دارا می باشد، شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.

در طی مراحل شما مدال های مختلفی به دست می آورید، مانند رکورد پشت سر گذاشتن چند مرحله بدون از دست دادن امتیاز بر اثر اصابت مرغ ها با شما و ...

در این نسخه مرغ های فضایی  برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با  مرغ ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.

امیدواریم از این بازی جذاب، ماجرایی و هیجان انگیز لذت ببرید.

 

دانلود با لینک مستقیم

 

رمز عبور:www.vatandownload.com



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



صفحه قبل صفحه بعد